Гаряча лінія

Опубліковано 15 грудня 2018 року, 21:23

Порядок роботи «гарячої» телефонної лінії Головного управління Казначейства та Управлінь у районах м. Києва

1. «Гаряча» телефонна лінія функціонує з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, відкритості та прозорості діяльності Головного управління Казначейства, оперативного реагування на звернення та налагодження зворотного зв'язку з громадянами, підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян за єдиним телефонним номером, невідкладного реагування на проблеми громадян, практичної реалізації інформаційної політики, дотримання антикорупційного законодавства та запобігання і протидії корупції в Головному управлінні Казначейства, Управліннях у районах м. Києва.

2. Посадові особи Головного управління Казначейства, які забезпечують роботу "гарячої" телефонної лінії, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 №361 «Про затвердження Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України», Положенням про Головне управління Казначейства, затвердженим наказом Державної казначейської служби України від 21.11.2011 №104, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.

3. «Гаряча» телефонна лінія Головного управління Казначейства працює в адміністративній будівлі за адресою: вул. Терещенківська, 11 а, за номером телефону 202-12-85.

«Гаряча» телефонна лінія Управлінь у районах м. Києва працює в адміністративних будівлях за адресами та номерами телефонів згідно додатку 1 до Порядку.

Прийом телефонних дзвінків на "гарячу" телефону лінію проводиться в робочі дні з 9:00 до 18:00, у п'ятницю - з 9:00 до 16:45 (з перервою на обід з 13:00 до 13:45, за винятком святкових і вихідних днів).

4. Основними завданнями роботи «гарячої» телефонної лінії є:

  • надання довідково-консультативної допомоги;
  • прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що стосуються діяльності Головного управління Казначейства та Управлінь у районах м. Києва.

5. Відповідальними особами за прийом, реєстрацію, облік та контроль за вчасним розглядом звернень, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію в Головному управлінні Казначейства є працівники Відділу діловодства, в Управліннях у районах м. Києва – визначені окремими наказами працівники.

6. Звернення, в яких порушено питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються відповідальними особами безпосередньо під час звернення шляхом надання консультацій.

7. Якщо питання, з якими звернувся громадянин, не належать до компетенції Головного управління Казначейства та Управлінь у районах м. Києва, відповідальна особа, яка здійснює прийом телефонного звернення, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і за можливості надає номер телефону.

8. У разі якщо факти та обставини, викладені у зверненні, вимагають додаткового вивчення, відповідальна особа має право рекомендувати звернутися до Головного управління Казначейства або Управління в районі м. Києва з письмовим зверненням у порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян".

9. Усі звернення громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються відповідальною особою в день їх надходження у Журналі обліку звернень громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Казначейства/Управління в районі м. Києва (додаток 2).

На звернення, що потребує додаткового вивчення і відповідь на яке не може бути надана телефоном, відповідальною особою заповнюється картка звернення громадянина на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Казначейства/Управління в районі м. Києва (додаток 3), яка передається з резолюцією керівництва до відповідного самостійного структурного підрозділу Головного управління Казначейства/Управління в районі м. Києва для розгляду та вирішення по суті. Такі звернення розглядаються в такому самому порядку, що й письмові звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Самостійний структурний підрозділ після надання відповіді заявнику надає копію відповіді Відділу діловодства/відповідальній особі Управління у районі м. Києва.

10. Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348.

11. Правила етикету та службової поведінки під час телефонної розмови:

  • відповідальна особа зобов'язана зняти трубку телефонного апарата не пізніше третього - четвертого дзвінка;
  • відповідь на телефонний дзвінок починається з привітання, представлення відповідальної особи та інформування громадянина про те, що телефонний дзвінок надійшов на адресу "гарячої" телефонної лінії органу Казначейства;
  • мовою спілкування є українська чи інша мова, прийнятна для сторін;
  • уважно вислухати повідомлення, поставити уточнюючі запитання, якщо необхідно з'ясувати більше обставин;
  • надати консультацію чи роз'яснення під час розмови;
  • зареєструвати звернення в разі необхідності додаткового вивчення питання та неможливості надання відповіді безпосередньо під час розмови;
  • поінформувати громадянина про те, що його звернення зареєстровано;
  • поінформувати про орієнтовний термін отримання відповіді;
  • подякувати за телефонний дзвінок.

У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, відповідальна особа має право припинити спілкування з таким громадянином.

12. У разі надходження звернень про корупційні правопорушення працівниками Головного управління Казначейства або Управлінь у районах м. Києва, забезпечувати їх негайне фіксування та доведення до керівництва Головного управління Казначейства, Управління у районі м. Києва, Відділу персоналу (Усенко Я.О..) для вжиття відповідних заходів щодо припинення такого правопорушення відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

Начальники Управлінь у районах негайно повідомляють керівництво Головного управління Казначейства про отримання звернень про корупційні правопорушення.


Графік роботи «гарячої» телефонної лінії Головного управління та управлінь ДКСУ у районах м. Києва

Найменування Управління
Номер телефону
День та час роботи
ГУ ДКСУ у м. Києві
+380 (44) 202-12-85
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
УДКСУ у Голосіївському районі
+380 (44) 289-02-83
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
УДКСУ у Дарницькому районі
+380 (44) 564-94-45
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
УДКСУ у Деснянському районі
+380 (44) 546-80-25
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
УДКСУ у Дніпровському районі
+380 (44) 559-38-54
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
УДКСУ у Оболонському районі
+380 (44) 413-75-33
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
УДКСУ у Печерському районі
+380 (44) 283-98-63
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
УДКСУ у Подільському районі
+380 (44) 462-54-49
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
УДКСУ у Святошинському районі
+380 (44) 423-96-96
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
УДКСУ у Солом’янському районі
+380 (44) 456-50-76
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
УДКСУ у Шевченківському районі
+380 (44) 422-12-08
понеділок – четвер: 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
п’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45