Контакти

Опубліковано 21 грудня 2018 року, 12:22

Назва структурного підрозділу та посад

Кімната

Прізвище, ім`я, по батькові

Внутрішній номер

Міський номер

Керівництво

Начальник Головного управління Казначейства

307

Грицун Тетяна Григорівна

-

3700012(IP)

Заступник начальника

202

Хмельницька Олена Вікторівна

104

202-18-86;

3700014(IP)

Заступник начальника
       305 Горбачук Інна Володимирівна          114      287-45-30;

     3700015(ІР)
Приймальня

306

Лісецька Наталія Миколаївна

100

284-34-16;

3700016(IP)

факс 284-38-91

Сектор внутрішнього аудиту

Завідувач сектору

403

Величко Роман Віталійович

107

202-10-54

Відділ персоналу

Начальника відділу

302


113

202-18-94

Головний спеціаліст

302

Триняк Світлана Василівна
Лінчук Світлана Павлівна

128

202-18-94

Відділ видатків, мережи та зведених показників бюджету

Начальник відділу

406

Шаль Наталія Вікторівна

133

202-11-62

Завідувач сектору

406


133

202-11-62

Управління бюджетних надходжень та казначейських операцій

Заступник начальника управління - начальник відділу

401

Кикла Олена Степанівна-

138

202-10-87

Відділ надходжень державного бюджету та державного боргу

Заступник начальника відділу

401

-

125

202-17-91

Відділ надходжень місцевих бюджетів

Начальник відділу

401

Ярчевська Оксана Миколаївна

125

202-17-91

Заступник начальника відділу

401

-

125

202-17-91

Сектор казначейських операцій та лімітів видатків

Головний спеціаліст

401


125

202-17-91

Управління міжбюджетних відносин та моніторингу видатків місцевих бюджетів

Начальник управління

301

-

160

202-19-98

Відділ видатків місцевих бюджетів

Начальник відділу

301


134

202-18-73

 Відділ міжбюджетних трансфертів та клірингових розрахунків

Заступник начальника управління - начальник відділу

301

Пасічна Ольга Іванівна

170

-

Головний спеціаліст

301


169

-

Управління обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів державного бюджету

Начальника управління

404

Кіяшенко Анатолій Васильович

109

202-19-56

Відділ обслуговування установ державного управління, соціальної сфери та інших клієнтів

Заступник начальника управління - начальник відділу

Лисенко Анна Валентинівна

127

202-11-63

Управління обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів місцевих бюджетів

Начальник управління

105

Сохань Оксана Василівна

106

-

Відділ обслуговування установ органів місцевого самоврядування у соціальній сфері та інших клієнтів

Заступник начальника управління - начальник відділу

105

Колбасін Олександр Миколайович

106

202-19-52

Заступник начальника відділу

105

-

135

202-19-52

Відділ обслуговування установ органів місцевого самоврядування у сфері господарської діяльності

Начальника відділу

102/1

-

119

202-12-91

Заступник начальника відділу

102

Карпич Тетяна Станіславівна

119

202-12-91

Управління консолідованої звітності

Начальник управління

204

Недавня Антоніна Григорівна

118

202-14-87

 Відділ звітності про виконання державного бюджету

Заступник начальника управління - начальник відділу

203

Врадій Тетяна Василівна

154

202-14-87

 Відділ звітності про виконання місцевих бюджетів

Начальник відділу

203

Титаренко Наталія Іванівна

139

202-15-62

Управління бухгалтерського обліку операцій з виконання бюджетів

Начальник управління - головний бухгалтер

201

-

130

202-15-57

Відділ бухгалтерського обліку

Заступник начальника управління - начальник відділу

201/1

Мельник Тетяна Ігорівна

171

202-19-60

Відділ оперативного контролю за виконанням операцій з бюджетів

Начальника відділу

201

-

147

202-14-61

Управління інформаційних технологій та захисту інформації

Начальник управління

109

Джумко Андрій Володимирович

333

234-52-78

Відділ прикладного програмного забезпечення та програмно-технічних комплексів

Начальник відділу

106


121

202-19-88

Заступник начальника відділу

106

Новік Вадим Васильович

111

Відділ корпоративної телекомунікації, комп'ютерної техніки та захисту інформації

Заступник начальника управління-начальник відділу

308

-

140

202-10-62

Заступник начальника відділу

308

-

140

202-10-62

Головний спеціаліст

409

Заїка Юлія Миколаївна

123

202-14-67

Відділ підтримки та забезпечення функціонування комп'ютерної мережі, програмного забезпечення територіальних управлінь

Заступник начальника відділу

106

Волинко Юрій Олексійович

222

202-19-88

Відділ фінансової роботи

Начальник відділу - головний бухгалтер

406

Левченко Владислава Іванівна

149

202-11-87

Заступник начальника відділу
Коваленко Аліна Михайлівна

Відділ адміністративно-господарської роботи

Начальник відділу

313

Денисенко Віктор Миколайович

126

202-12-80

Заступник начальника відділу

313

Федорчук Юлія Людвігівна

126

202-12-80

Сектор договірної роботи

Завідувач сектору

313


126

202-12-80

Юридичне управління

Начальника управління

303

Бондар Олена Володимирівна

116

202-19-54

Відділ правової експертизи та договірної роботи

Заступник начальника управління -начальника відділу

303


116

202-19-54

Відділ претензійно-позовної роботи

Начальника відділу

303

Ферштей Аліна Михайлівна

137

202-19-57

Відділ діловодства

Начальник відділу

104


120

202-12-85

Заступник начальника відділу

104


120

284-34-39

Сектор режимно-секретної роботи

Головний спеціаліст  режимно-секретної роботи

310


132

202-14-77

Відділ обслуговування операційного дня

Начальник відділу

408

Кицишена Ольга В`ячеславівна

122

202-14-59

Заступник начальника відділу

408

-

146

Охорона

Охорона

1 поверх

 

157

287-42-96



Найменування Управління
Номер телефону
День  та час роботи
1
ГУ ДКСУ у м. Києві
044-202-12-85
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
2
УДКСУ у Голосіївському районі
044-289-02-83
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
3
УДКСУ у Дарницькому районі
044-564-94-45
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
4
УДКСУ у Деснянському районі
044-546-80-25
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
5
УДКСУ у Дніпровському районі
044-292-76-06
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
6
УДКСУ у Оболонському районі
044-468-76-68
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
7
УДКСУ у Печерському районі
044-283-98-63
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
8
УДКСУ у Подільському районі
044-462-54-49
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
9
УДКСУ у Святошинському районі
044-423-96-96
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
10
УДКСУ у Солом’янському районі
044-456-50-76
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45
11
УДКСУ у Шевченківському районі
044-422-12-08
Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00
П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45


ПОРЯДОК

роботи «гарячої» телефонної лінії

Головного управління Казначейства та Управлінь у районах м. Києва

 

1. «Гаряча» телефонна лінія функціонує з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, відкритості та прозорості діяльності Головного управління Казначейства, оперативного реагування на звернення та налагодження зворотного зв'язку з громадянами, підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян за єдиним телефонним номером, невідкладного реагування на проблеми громадян, практичної реалізації інформаційної політики, дотримання антикорупційного законодавства та запобігання і протидії корупції в Головному управлінні Казначейства, Управліннях у районах м. Києва.

 

2. Посадові особи Головного управління Казначейства, які забезпечують роботу "гарячої" телефонної лінії, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 №361 «Про затвердження Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України», Положенням про Головне управління Казначейства, затвердженим наказом Державної казначейської служби України від 21.11.2011 №104, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.

 

3. «Гаряча» телефонна лінія Головного управління Казначейства працює в адміністративній будівлі за адресою: вул. Терещенківська, 11 а, за номером телефону 202-12-85.

«Гаряча» телефонна лінія Управлінь у районах м. Києва працює в адміністративних будівлях за адресами та номерами телефонів згідно додатку 1 до Порядку.

Прийом телефонних дзвінків на "гарячу" телефону лінію проводиться в робочі дні з 9:00 до 18:00, у п'ятницю - з 9:00 до 16:45 (з перервою на обід з 13:00 до 13:45, за винятком святкових і вихідних днів).

 

4. Основними завданнями роботи «гарячої» телефонної лінії є:

надання довідково-консультативної допомоги;

прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що стосуються діяльності Головного управління Казначейства та Управлінь у районах м. Києва.

 

5. Відповідальними особами за прийом, реєстрацію, облік та контроль за вчасним розглядом звернень, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію в Головному управлінні Казначейства є працівники Відділу діловодства, в Управліннях у районах м. Києва – визначені окремими наказами працівники.

 

6. Звернення, в яких порушено питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються відповідальними особами безпосередньо під час звернення шляхом надання консультацій.

 

7. Якщо питання, з якими звернувся громадянин, не належать до компетенції Головного управління Казначейства та Управлінь у районах м. Києва, відповідальна особа, яка здійснює прийом телефонного звернення, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і за можливості надає номер телефону.

 

8. У разі якщо факти та обставини, викладені у зверненні, вимагають додаткового вивчення, відповідальна особа має право рекомендувати звернутися до Головного управління Казначейства або Управління в районі м. Києва з письмовим зверненням у порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян".

 

9. Усі звернення громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються відповідальною особою в день їх надходження у Журналі обліку звернень громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Казначейства/Управління в районі м. Києва (додаток 2).

 

На звернення, що потребує додаткового вивчення і відповідь на яке не може бути надана телефоном, відповідальною особою заповнюється картка звернення громадянина на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Казначейства/Управління в районі м. Києва (додаток 3), яка передається з резолюцією керівництва до відповідного самостійного структурного підрозділу Головного управління Казначейства/Управління в районі м. Києва для розгляду та вирішення по суті. Такі звернення розглядаються в такому самому порядку, що й письмові звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Самостійний структурний підрозділ після надання відповіді заявнику надає копію відповіді Відділу діловодства/відповідальній особі Управління у районі м. Києва.

 

10. Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348.

 

11. Правила етикету та службової поведінки під час телефонної розмови:

 

відповідальна особа зобов'язана зняти трубку телефонного апарата не пізніше третього - четвертого дзвінка;

 

відповідь на телефонний дзвінок починається з привітання, представлення відповідальної особи та інформування громадянина про те, що телефонний дзвінок надійшов на адресу "гарячої" телефонної лінії органу Казначейства;

 

мовою спілкування є українська чи інша мова, прийнятна для сторін;

 

уважно вислухати повідомлення, поставити уточнюючі запитання, якщо необхідно з'ясувати більше обставин;

 

надати консультацію чи роз'яснення під час розмови;

 

зареєструвати звернення в разі необхідності додаткового вивчення питання та неможливості надання відповіді безпосередньо під час розмови;

 

поінформувати громадянина про те, що його звернення зареєстровано;

 

поінформувати про орієнтовний термін отримання відповіді;

 

подякувати за телефонний дзвінок.

 

У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, відповідальна особа має право припинити спілкування з таким громадянином.

 

12. У разі надходження звернень про корупційні правопорушення працівниками Головного управління Казначейства або Управлінь у районах м. Києва, забезпечувати їх негайне фіксування та доведення до керівництва Головного управління Казначейства, Управління у районі м. Києва, Відділу персоналу (Триняк С.В.) для вжиття відповідних заходів щодо припинення такого правопорушення відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

Начальники Управлінь у районах негайно повідомляють керівництво Головного управління Казначейства про отримання звернень про корупційні правопорушення.