Контакти

   

Телефони керівництва

Головного управління Державної казначейської служби України у м.Києві,

керівників структурних підрозділів


Посада


Прізвище, імя, по батькові


телефон


Приймальня Начальника Головного правління

Полковніченко Надія Антонівна

284-34-16

Заступник начальника Головного управління

Хмельницька Олена Вікторівна

202-18-86

Заступник начальника Головного управління

Горбачук Інна Володимирівна

287-45-30

Завідувач самостійного

Сектору внутрішнього аудиту

Величко Роман Віталійович

202-10-54

Начальник Відділу персоналу

Стадник Любомир Павлович

202-18-94

Начальник Юридичного управління

Яровий Ярослав Валерійович

202-19-57

Начальник Управління бюджетних надходжень та операцій з фінансовим ресурсом

Березовський Володимир Романович

202-17-91

Начальник Управління видатків бюджетів та міжбюджетних відносин

Пасічна Ольга Іванівна

202-19-98

Начальник Управління обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів державного бюджету

Кіяшенко Анатолій Васильович

202-11-63

Начальник Управління обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів місцевих бюджетів

Сохань Оксана Василівна

202-19-52

Начальник Управління консолідованої звітності

Недавня Антоніна Григорівна

202-14-87

Заступник начальника Управління бухгалтерського обліку операцій з виконання бюджетів - начальник відділу

Мельник Тетяна Ігорівна

202-15-57

Начальник Управління інформаційних технологій

ДжумкАндрій Володимирович

234-52-78

Начальник Відділу фінансової роботи -головний бухгалтер

Левченко Владислава Іванівна

202-11-87

Заступник начальника Відділу адміністративно-господарської роботи

Качуров Андрій Володимирович

202-12-80

Начальник Відділу діловодства

Сазанович Наталія Євгеніївна

202-12-85

В.о. завідувача Сектору з питань захисту інформації

Філонов Олександр Володимирович 


Завідувач Сектору реєстрації та роботи з клієнтами з надання кваліфікованих електронних довірчих послуг

Кицишена Ольга В'ячеславівна

 202-14-67

Головний спеціаліст із закупівель

Захаров Максим Володимирович

202-11-63

Головний спеціаліст режимно-секретної роботи

Буянова Любов Петрівна



Найменування Управління

Номер

телефону

День та час роботи

1

ГУ ДКСУ у м. Києві

044-202-12-85

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45

2

УДКСУ у Голосіївському районі

044-289-02-83

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45

3

УДКСУ у Дарницькому районі

044-564-94-45

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45

4

УДКСУ у Деснянському районі

044-546-80-25

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45

5

УДКСУ у Дніпровському районі

044-292-76-06

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45

6

УДКСУ у Оболонському районі

044-413-75-33

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45

7

УДКСУ у Печерському районі

044-383-98-63

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45

8

УДКСУ у Подільському районі

044-462-54-49

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45

9

УДКСУ у Святошинському районі

044-424-90-78

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45

10

УДКСУ у Солом’янському районі

044-456-50-76

(0635429822)

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45

11

УДКСУ у Шевченківському районі

044-422-12-08

Понеділок – Четвер : 09:00 - 13:45, 13:45 – 18:00

П’ятниця: 09:00 - 13:00, 13:45 – 16:45


ПОРЯДОК

роботи «гарячої» телефонної лінії

Головного управління Казначейства та Управлінь у районах м. Києва

 

1. «Гаряча» телефонна лінія функціонує з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, відкритості та прозорості діяльності Головного управління Казначейства, оперативного реагування на звернення та налагодження зворотного зв'язку з громадянами, підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян за єдиним телефонним номером, невідкладного реагування на проблеми громадян, практичної реалізації інформаційної політики, дотримання антикорупційного законодавства та запобігання і протидії корупції в Головному управлінні Казначейства, Управліннях у районах м. Києва.

 

2. Посадові особи Головного управління Казначейства, які забезпечують роботу "гарячої" телефонної лінії, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 №361 «Про затвердження Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України», Положенням про Головне управління Казначейства, затвердженим наказом Державної казначейської служби України від 21.11.2011 №104, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.

 

3. «Гаряча» телефонна лінія Головного управління Казначейства працює в адміністративній будівлі за адресою: вул. Терещенківська, 11 а, за номером телефону 202-12-85.

«Гаряча» телефонна лінія Управлінь у районах м. Києва працює в адміністративних будівлях за адресами та номерами телефонів згідно додатку 1 до Порядку.

Прийом телефонних дзвінків на "гарячу" телефону лінію проводиться в робочі дні з 9:00 до 18:00, у п'ятницю - з 9:00 до 16:45 (з перервою на обід з 13:00 до 13:45, за винятком святкових і вихідних днів).

 

4. Основними завданнями роботи «гарячої» телефонної лінії є:

надання довідково-консультативної допомоги;

прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що стосуються діяльності Головного управління Казначейства та Управлінь у районах м. Києва.

 

5. Відповідальними особами за прийом, реєстрацію, облік та контроль за вчасним розглядом звернень, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію в Головному управлінні Казначейства є працівники Відділу діловодства, в Управліннях у районах м. Києва – визначені окремими наказами працівники.

 

6. Звернення, в яких порушено питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються відповідальними особами безпосередньо під час звернення шляхом надання консультацій.

 

7. Якщо питання, з якими звернувся громадянин, не належать до компетенції Головного управління Казначейства та Управлінь у районах м. Києва, відповідальна особа, яка здійснює прийом телефонного звернення, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і за можливості надає номер телефону.

 

8. У разі якщо факти та обставини, викладені у зверненні, вимагають додаткового вивчення, відповідальна особа має право рекомендувати звернутися до Головного управління Казначейства або Управління в районі м. Києва з письмовим зверненням у порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян".

 

9. Усі звернення громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються відповідальною особою в день їх надходження у Журналі обліку звернень громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Казначейства/Управління в районі м. Києва (додаток 2).

 

На звернення, що потребує додаткового вивчення і відповідь на яке не може бути надана телефоном, відповідальною особою заповнюється картка звернення громадянина на «гарячу» телефонну лінію Головного управління Казначейства/Управління в районі м. Києва (додаток 3), яка передається з резолюцією керівництва до відповідного самостійного структурного підрозділу Головного управління Казначейства/Управління в районі м. Києва для розгляду та вирішення по суті. Такі звернення розглядаються в такому самому порядку, що й письмові звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Самостійний структурний підрозділ після надання відповіді заявнику надає копію відповіді Відділу діловодства/відповідальній особі Управління у районі м. Києва.

 

10. Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348.

 

11. Правила етикету та службової поведінки під час телефонної розмови:

 

відповідальна особа зобов'язана зняти трубку телефонного апарата не пізніше третього - четвертого дзвінка;

 

відповідь на телефонний дзвінок починається з привітання, представлення відповідальної особи та інформування громадянина про те, що телефонний дзвінок надійшов на адресу "гарячої" телефонної лінії органу Казначейства;

 

мовою спілкування є українська чи інша мова, прийнятна для сторін;

 

уважно вислухати повідомлення, поставити уточнюючі запитання, якщо необхідно з'ясувати більше обставин;

 

надати консультацію чи роз'яснення під час розмови;

 

зареєструвати звернення в разі необхідності додаткового вивчення питання та неможливості надання відповіді безпосередньо під час розмови;

 

поінформувати громадянина про те, що його звернення зареєстровано;

 

поінформувати про орієнтовний термін отримання відповіді;

 

подякувати за телефонний дзвінок.

 

У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, відповідальна особа має право припинити спілкування з таким громадянином.

 

12. У разі надходження звернень про корупційні правопорушення працівниками Головного управління Казначейства або Управлінь у районах м. Києва, забезпечувати їх негайне фіксування та доведення до керівництва Головного управління Казначейства, Управління у районі м. Києва, Відділу персоналу (Мукшинов Андрій Олексійович) для вжиття відповідних заходів щодо припинення такого правопорушення відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

Начальники Управлінь у районах негайно повідомляють керівництво Головного управління Казначейства про отримання звернень про корупційні правопорушення.


Відокремлені пункти реєстрації Акредитованих центрів сертифікації ключів

м. Київ

 

№ з\п

Назва ВПР

Адреса 

Контакти

(номер телефону, адреса електронної пошти)

1

2

3

4

1

ВПР АЦСК ДКСУ в Головному управлінні Державної казначейської служби України у м. Києві

01001, м. Київ.

вул. Терещенківська, 11-А,

тел. (044)2021467,

office@kv.treasury.gov.ua

2

ВПР АЦСК ДКСУ в управлінні Державної казначейської служби України у Печерському районі м. Києва

01023, м. Київ,

вул. Л.Первомайського, 9А

тел. (044)2309435

office.pechr@kv.treasury.gov.ua

3

ВПР АЦСК ДКСУ в управлінні Державної казначейської служби України у Шевченківському районі м. Києва

04128,м. Київ,

вул. Ак. Туполева, 28-А

тел. (044)4222496

office.shevc@kv.treasury.gov.ua

4

ВПР АЦСК ДКСУ в управлінні Державної казначейської служби України у Деснянському районі м. Києва

02225,м. Київ,

вул. Бальзака, 22

тел. (044)5467188

office.desnk@kv.treasury.gov.ua

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux